OFERTA

RAYTHEON ANSCHÜTZ

_
_

Żyrokompas Standard 30 MF

Oferta firmy Raytheon Anschütz zawiera sprzęt nawigacyjny:

Żyrokompasy

Będąc wynalazcą żyrokompasu, firma Raytheon Anschütz oferuje zaawansowaną i najnowocześniejszą technologię żyrokompasów opartą na ponad 110-letnim doświadczeniu.
Raytheon Anschütz oferuje także bezobsługowe „maintenance-free” żyrokompasy.

Autopiloty

Autopiloty oraz systemy sterowania statkami.
Dzięki doświadczeniom tysięcy instalacji autopilotów firma Raytheon Anschütz opracowała serię autopilotów adaptacyjnych i nieadaptacyjnych odpowiadających wymaganiom różnych typów statków oraz systemy sterowania spełniające wszystkie wymagania klientów.

Systemy sterowania statkiem
Radary
Elektroniczne mapy ECDIS
Wielofunkcyjne konsole
Zintegrowane systemy nawigacyjne (INS)

Firma RAYTHEON ANSCHÜTZ GmbH to czołowy światowy producent i dostawca systemów nawigacyjnych oraz zintegrowanych mostków nawigacyjnych (IBS).

Żyrokompas Standard 30 MF

Anschütz Standard 30 MF Gyro Compass to druga generacja bezobsługowych żyrokompasów firmy Raytheon Anschütz bazująca na technologii żyroskopu rezonatora półkulistego (HRG).

Zastosowanie technologii HRG w połączeniu z prostą konstrukcją sprawia, że ​​jest ona wyjątkowo niezawodna, bez zużycia i bez potrzeby konserwacji.
Średni czas między awariami (MTBF) wartości Standard 30 MF wynosi więcej niż 100 000 godzin, co jest wielokrotnością wartości MTBF żyrokompasów optycznych (takich jak FOG).

Technologia HRG została już zastosowana w Horizon MF – poprzedniku żyrokompasu Standard MF 30 – i udowodniła swoją niezawodność i dokładność w ponad stu instalacjach. Nowy Standard 30 MF jest jeszcze mniejszy niż jego poprzednik, może być stosowany jako wskaźnik skrętu (wymagany dla statków powyżej 50 000 GT zgodnie z SOLAS) i ma zoptymalizowaną integrację z systemem zarządzania zwrotami Raytheon Anschütz. Dzięki interfejsom Ethernet i CAN-bus wysiłki związane z okablowaniem są zminimalizowane.

Żyrokompas Anschütz Standard 30 MF kładzie duży nacisk na wytrzymałość. Między innymi, Standard 30 MF na wzburzonym morzu zapewnia wskazania kursu (z mniejszą dokładnością), nawet jeśli dane o prędkości i szerokości geograficznej nie są dostępne – znaczącą różnicę w stosunku do innych systemów kompasu. W przypadku statku z systemem DP standard 30 MF oferuje dodatkową korzyść: niektóre towarzystwa klasyfikacyjne pozwalają zastąpić jednostkę odniesienia ruchu (MRU) danymi prędkości kątowych (roll & pitch) z żyrokompasu Standard 30 MF. Zmniejsza to koszty inwestycji, ale także koszty konserwacji, ponieważ nie jest wymagana okresowa kalibracja dryfu.

Fakty i funkcje:

  • Wysoka dokładność 0,25 stopnia, ultra-wytrzymała konstrukcja
  • Wysoka opłacalność w całym okresie użytkowania dzięki technologii bezobsługowej
  • Doskonała i trwała technologia HRG (MTBF> 100 000 h)
  • Znacznie lepsza stabilność w dłuższej perspektywie niż FOG, brak czujnika dryfu i MRU w jeden (wyjście roll i pitch), a zatem redukcja kosztów inwestycji i konserwacji
  • Czas rozliczania wynoszący tylko godzinę, osiada na wzburzonym morzu
  • Stan Monitor i selektor z automatycznym przełączaniem (konfigurowalne)
  • Automatyczna korekcja błędów prędkości / szerokości geograficznej
  • Indywidualna korekcja błędów prędkości
  • Niezależne przesyłanie ścieżki kompasu magnetycznego (TMC)
  • Interfejsy Ethernet do komunikacji danych ze zintegrowanymi systemami nawigacyjnymi lub centralnymi monitorami zarządzania
  • Idealny do instalacji na nowych budowanych statkach jak i do projektów modernizacyjnych lub rozszerzeniu żyrokompasu Standard 22
  • Zatwierdzonych przez IMO dla standardowych i szybkich jednostek oraz jako wskaźnik skrętu
_

Zobacz również